NEBOJŠA
OPIS

Lokacija: Hotel Nebojša na Jahorini sagrađen je 2004. god. Predstavlja idealan izbor hotela za porodice sa decom u ski cenrtu Jahorina. Uz sam objekat nalazi se staza sa početnike kao i ski lift. Hotel Nebojša se nalazi na najsunčanijem delu Jahorine na 1.600 m nadmorske visine. Od ski staza je udaljen 150 m.

Sobe: Hotel Nebojša u svom sastavu ima ukupno 30 soba. U ponudi turističke agencije Odeon World Travel su svi tipovi soba. Sve sobe su komforne i lepo dizajnirane, svaka ima kupatilo (tuš/wc), TV, telefon i mini bar. Standardne sobe su različite kvadrature i mogu imati jedan, dva ili tri pomoćna ležaja.
Napomena: u standard sobi prvo dete do 6 godina boravi besplatno na zajedničkom ležaju.

Hotelski sadržaj: Hotel Nebojša jedan je od hotela sa najboljom kuhinjom u ski centru Jahorina. U sastavu hotela se nalazi glavni restoran u kojem se poslužuju pansionski obroci. Hotelski restoran istovremeno ima mogućnost pružanja a la carte usluga. Ono što ovaj hotel izdvaja od drugih je posluživanje domaće spremljenih proizvoda, te nakon skijanja gosti mogu da provedu vreme u kamin sali uz domaći sok od borovnice ili jahorinski čaj. Pored restorana, hotel Nebojša ima i zastakljenu zimsku baštu odakle se pruža divan pogled na vrhove Jahorine. U okviru relax zone hotela Nebojša gostima su na raspolaganju finska sauna, kao i salon za masažu. Od dodatnih sadržaja hotel Nebojša ima skijašnicu, ski rental i školu skijanja. Gostima je na raspolaganju parking koji se naplaćuje od strane Olimpijskog centra Jahorina.


Cene ski usluga možete pogledati ovde

Parking
Skijašnica
A la Carte restoran
Bar
Restoran
Sauna
Hotel Map Title
PROGRAM

PROGRAM PUTOVANJA:
Prvi dan
Dolazak na destinaciju i smeštaj u izabrani objekat. Usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 15:00h).
Drugi – pretposlednji dan
Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.
Poslednji dan
Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu ishrane u sklopu objekta. Napuštanje hotelskih soba do 11:00h. Povratak sa destinacije.

CENA UKLJUČUJE:
- Rezervisane i potvrđene usluge u izabranoj smeštajnoj jedinici.
- Korišćenje hotelskih sadržaja prema opisu i rezervisanom paketu.
- Uslugu rezervacije.
- Organizaciju putovanja.
- U hotelu Lavina korišćenje wellness centra (bazen, sauna i parno kupatilo) u trajanju od 120 minuta dnevno.
- U hotelu Lavina korišćenje dečije igraonice od 10:00-22:30h (21.12.2024-09.03.2025).

CENA NE UKLJUČUJE:
- Boravišne takse i osiguranje na destinaciji u iznosu od 2€ dnevno po osobi, deca do 12 god. plaćaju samo osiguranje 0,30€ (u zavisnosti od kursa BAM). Plaćanje se vrši na licu mesta na recepciji hotela, osim za hotel Termag za koji se plaćanje vrši u agenciji uz aranžman.
- Za hotel Lavina doplatu za novogodišnju večeru u iznosu od 80 € za odrasle. Doplata nije obavezna.

PROMENA REZERVACIJE:
Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kadado promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000 rsd po rezervaciji.

USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21  dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa premije navedene na polisi. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji. Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.

CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika lokalne partnerske agencije prvog dana boravka. Kontakt telefon lokalne partnerske agencije kao i dežurni telefon agencije Odeon Wold Travel, naveden je na vaučeru.  Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik broj 4 od 13.11.2024.
OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2702416, važi od 01.10.2024. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax: +381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30
Bulevar Crvene Armije br. 9b, Beograd, Tel: +381 11 455 12 09
office@odeontravel.rs , www.odeontravel.rs

 

ONLINE-5-POSTO-POPUSTA.jpg