BEST WESTERN PLAZA
OPIS

Lokacija: Hotel Best Western Plaza se nalazi u samom centru grada Rodosa. Od čuvene gradske plaže Elly i kazina udaljen je oko 200 m, od aerodroma 17 km.

Sobe: Hotel Best Western Plaza ima 140 soba. U ponudi turističke agencije Odeon World Travel su standard sobe (25m2). Sve sobe imaju kupatilo (tuš/wc), fen, SAT TV, telefon, klima uređaj, mini frižider, balkon ili terasu.

Hotelski sadržaj: Hotel Best Western Plaza pored recepcije i restorana u svom sastavu ima: bar pored bazena,koktel bar,salu za Tv,konferencijsku salu, uslugu pranja veša i hemijsko čišćenje,wi fi internet i sef na recepciji. Hotel je poznat po dobroj kuhinji.Veliki izbor internacionalnih jela je dostupan kako gostima hotela tako i gostima obližnjih hotela.

Sport i zabava: Hotel Best Western Plaza ima spoljašni bazen sa barom,sunčanu terasu sa ležaljkama i suncobranima, đakuzi, saunu, gde gosti hotela mogu da se opuste. Prednost hotela je blizina samog centra grada.Preporuka je za sve goste koji žele da budu u blizini zbivanja. Rodos ima dva lica stari grad i novi  u kome su smešteni hoteli, kafići, restorani, diskoteke, letnje bašte koje su otvorene tokom cele noći. Rodos je poznat po nadaleko čuvenoj tvrđavi u kojoj se nalaze predmeti duge i bogate istorije kao i starinske taverne i prodavnice. Stari grad Rodosa je jedan od najočuvanijih gradova na Mediteranu. Palata vitezova je pravi doživljaj.

Blizu plaže
Gradski hotel
Wi Fi
Spoljašnji bazen
Bar
Bar na bazenu
Restoran
Đakuzi
Hotel Map Title
PROGRAM

PROGRAM PUTOVANJA:
1.dan          Beograd – Rodos
Dolazak na aerodrom “Nikola Tesla” najmanje 2 i po sata pre poletanja aviona za Rodos. Molimo putnike da se po dolasku na aerodrom infomišu o šalteru prijave za let putem info-monitora ili aerodromske službe Informacija. Prijava za direktan let na liniji GQ4835 za Rodos, predviđeno vreme leta 02.00h, dolazak na Rodos u 05.00h. Po dolasku, prolazak pasoških i carinskih formalnosti. Transfer ka izabranom hotelu, smeštaj. U sobe se prema međunarodnim hotelskim pravilima može ući nakon 15:00 časova. Slobodno vreme, noćenje.
2. – 6.dan  Rodos
Boravak u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge. Vreme predviđeno za odmor, izlete ili individualne aktivnosti. Noćenje.
7.dan          Rodos
Odjava iz hotela. Sobe se prema međunarodnim hotelskim pravilima moraju napustiti najkasnije do 11:00 časova. Slobodno vreme do polaska na transfer na aerodrom u večernjim satima.
8.dan          Rodos – Beograd
Poletanje aviona za Beograd u 00.30h na liniji GQ4834, dolazak u Beograd u 01.00h. Kraj usluge.

RED LETENJA:
Ponedeljak / Ponedeljak
GQ4835 BEG 02.00 RHO 05.00
GQ4834 RHO 00.30 BEG 01.00

CENA UKLJUČUJE:
- avionski prevoz letom avio kompanije SKY express, Beograd - Rodos - Beograd
- aerodromske takse za Rodos 47,62 € (22.02€-GR,  25.38€-RS  0.22€-RS) podložne promeni. Navedene takse važe u trenutku objave programa.
- YQ taksu – doplatu za gorivo (ukoliko dođe do oscilacija cena goriva na tržištu, avio kompanija zadržava pravo korekcije cene, o čemu će putnici biti obavešteni blagovremeno)
- grupni transfer aerodrom – hotel – aerodrom
- rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu
- usluge predstavnika na srpskom jeziku na destinaciji
- organizaciju putovanja

CENA NE UKLJUČUJE:
- Putno zdravstveno osiguranje, sve dodate informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji Odeon World Travel.
- Lokalnu boravišnu taksu.

BORAVIŠNA TAKSA (podložno promeni):
Obavezna naplata boravišne takse u Grčkoj, na recepciji hotela ili apartmana:
Iznosi po sobi / po noći: hoteli 1*i 2*- 2 €, hoteli 3* - 5 €, hoteli 4* - 10 €, hoteli 5* - 15 €.

PROMENA REZERVACIJE:
Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3.000 RSD po rezervaciji.

USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima. Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 21 dana pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express
3. PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne banke (do 6 mesečnih rata prilikom rezervacije).
4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 50% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5. PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.
6 ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7. TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel, klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine ponude.

OPŠTE INFORMACIJE I NAPOMENE

AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:
Agencija Odeon World Travel ima zakup na letovima kompanije Air Serbia. Dozvoljeni predati prtljag je 23 kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8 kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10 kg predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.
Sve satnice letova za redovne linije su navedene na sajtu agencije Odeon i dostupne su putem linka www.odeontravel.rs . Na aerodromu je potrebno biti minimum 2.5 - 3h pre poletanja aviona.
Satnice čarter prevoza (preliminarne) su prikazane na sajtu agencije Odeon i dostupne su putem linka www.odeontravel.rs . O tačnom vremenu poletanja aviona putnici su dužni da se informišu najmanje 24h pre polaska odnosno poletanja aviona.
Putna dokumentacija se putnicima izdaje u Beogradu elektornskim putem najkasnije 24h pre polaska, odnosno poletanja aviona.

OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosapremije navedene na polisi . U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na krajnju ili kroz tranzitne destinacije.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

SMEŠTAJ I USLUGA:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. U programu se nalaze osnovne kategorije soba, viša kategorija je moguća uz doplatu i na upit.
Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji objekata koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.
ALL INCLUSIVE - SVE UKLJUČENO - Molimo da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.

INTERNET KONEKCIJA:
Pojedini hotelski objekti poseduju wi fi konekcije koje gosti mogu da koriste besplatno ili uz doplatu, u zavisnosti od hotela. Brzina protoka hotelskog interneta ne zavisi od agencije ili od hotela, već isključivo od broja gostiju, kao i od lokalnog operatera. Organizator putovanja nije u mogućnosti da garantuje kvalitet mreže, te molimo putnike kojima je internet od esencijalnog značaja tokom putovanja da se informišu kod domaćih mobilnih operatera u vezi sa paketima interneta tokom putovanja ili da se po dolasku na letovanje informišu i kupe sim/internet karticu zemlje čiji su gosti.

TRANSFERI:
Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik ino partnera agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i organizaciji mogu se informisati u poslovnicama turističke agencije Odeon World Travel ili putem telefona.
O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.

CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
Ukoliko beba (INF) na putovanju navršava 2 godine, potrebno je da ima svoje sedište u oba pravca, odnosno Agencija će u tom slučaju izdati kartu kao da se radi o detetu od 2 do 12 godina starosti (CHD) i naplatiti cenu za dete (CHD).

FAKULTATIVNI IZLETI:
Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.

NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.

ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.

TVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.

U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.

KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 20 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.

Cenovnik br. 3 od 29.11.2024.
OTP br. 114/2021 od 12.10.2021.god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2702416, važi od 01.10.2024. god
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd, Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel: +381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30
Bul. Crvene Armije 9b, Beograd, Tel: +381 60 0240 123
 

 

ONLINE-5-POSTO-POPUSTA.jpg