PROGRAM PUTOVANJA
Prvi dan: Dolazak i smeštaj u hotel ili
apartman posle 14:00h.
Drugi – pretposlednji dan: Boravak u izabranom hotelu ili apartmanu na bazi
izabrane usluge.
Poslednji
dan: Napuštanje
hotela ili apartmana do 10:00h.
CENA UKLJUČUJE:
- Rezervisane i potvrđene usluge u izabranom smeštajnom objektu.
- Boravišnu taksu, 1,5€ po odrasloj osobi denvno, 0,75€ za decu 7-18 godina
- Prijavu boravka 1,5€ po osobi
- Organizaciju putovanja.
- Neograničeno korišćenje bazena.
- Parking ispred hotela (do popune kapaciteta).
- Wi-Fi.
CENA NE UKLJUČUJE:
- Ulaz u sauna svet
- Zdravstveno putno osiguranje sa pokrićem Covid, okvirna cena iznosi 1.5€ po osobi dnevno. Sve dodatne informacije putnici mogu dobiti u turističkoj agenciji Odeon World Travel.
- Osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća
se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana u zavisnosti od kategorije osiguranja.
Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona.
Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja
Doplate i popusti:
- Doplata za svet sauna 26 eur po osobi za 3 sata.
- Doplata za kraći boravak – na upit.
PROMENA REZERVACIJE
Svaka promena rezervacije se prema Opštim uslovima putovanja smatra otkazom rezervacije. U pojedinim slučajevima, kada do promene dođe blagovremeno, promenu rezervacije je moguće izvršiti uz doplatu od 3000RSD po rezervaciji.
USLOVI PLAĆANJA:
Cene
su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja).
Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U
slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo
korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1.
UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene
aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.
2.
PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American
Express.
3.
PLAĆANJE NA RATE – bez kamate, kreditnim karticama Banca Intesa i Komercijalne
banke (do 6 mesečnih rata).
4.
UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – uplata akontacije od 40% prilikom
rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je
potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog
01/10/20.umesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
5.
PREKO RAČUNA – uplata na račun Odeon World Travel-a.
6.
ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
7.
TURISTIČKIM KREDITOM – sa izdatim predračunom od strane Odeon World Travel,
klijent aplicira za kredit u banci.
Odeon
World Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine
ponude.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom
mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o
postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama
osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve
strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od
prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do
iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja,
dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u
roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje
neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod
te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
Posebne
napomene u vezi sa putovanjima tokom pandemije Covid 19:
Putno zdravstveno
osiguranje kompanije Dunav ovog leta pokriva lečenje bolesti prouzrokovane
virusom Covid 19. Svim putnicima koji žele da koriste usluge kompanije Dunav,
pruža se mogućnost zaključenja polise putničkog osiguranja ili paketa putnog
osiguranja, koji osim pokrića brojnih standardnih rizika tokom putovanja
pokriva i rizik od zaraze virusa Covid 19.
Ovakvo osiguranje
je moguće realizovati uz doplatu od oko 50% na osnovnu cenu i obuhvata
osiguranje tokom boravka u zemljama Evrope, Republici Turskoj i Ruskoj Federaciji.
Uz doplatu,
osiguranje pokriva:
- troškove neophodnih medicinskih pregleda
ovlašćenog lekara i troškove testiranja u slučaju ispoljavanja simptoma
infekcije radi hitne medicinske pomoći i dijagnoze infekcije virusom Covid 19;
- troškove lekova u vanbolničnom lečenju za
slučaj potvrđene infekcije;
- troškove bolničkog lečenja u skladu sa
uslovima;
- troškove repatrijacije do 5000 EUR u skladu sa
uslovima.
Za više
informacija molimo pratite LINK ili
kontaktirajte najbližu poslovnicu.
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani
Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju
kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog
roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili
ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu
saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja
mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska
u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na
sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju.
Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku
ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije
ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.Pasoš mora biti važnosti
minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka).
Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti
izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će
prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i
prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu
stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno
tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja.
Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne
podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik
(nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne
mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne
može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je
putnik prijavio prilikom rezervacije.
SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih
objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 14:00h, a iste se napuštaju
najkasnije do 10:00 h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže
sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu
dodatnu uslugu.
U svim hotelima dodatni-pomoćni
kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih
dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na
razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici.
Deca 0-2 god. nemaju svoj
krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća
u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca
informišu u agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci
o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili
dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled
objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija
smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno
Ministarstvo zemlje putovanja.
Funkcionisanje klima uređaja u
smeštajnim objektima zavisi od sezonalnosti i politike samog objekta.
PREDSTAVNIK AGENCIJE:
Ukoliko se tokom boravka na
destinaciji javi potreba za asistencijom, molimo putnike da se obrate
predstavniku agencije ili lokalnoj partnerskoj agenciji čiji je kontakt telefon
naveden na vaučeru. Za sve vanredne situacije, ili ukoliko agencija nema
predstavnika na licu mesta, molimo da kontaktirate dežurni broj turističke
agencije Odeon World Travel naveden na vaučeru.
CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena
putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje
hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz
netačno prijavljenih podataka putnika.
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja
ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA
PUTOVANJA i predstavnika prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo
kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite
nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen
da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
VAŽNE NAPOMENE:
Pre polaska na put potrebno je da
se putnici informišu u agenciji ili na sajtu Ministartsva spoljnih poslova RS o
uslovima za ulazak u zemlju u koju putuju ili kroz koju tranzitiraju.
Obaveštavamo sve putnike da je jedna od redovnih procedura prilikom prelaska
granica i boravka na aerodromima merenje telesne temperature putnika, te da
svaka avio kompanija zadržava pravo da ukloni putnike sa leta kod kojih bude
bila uočena povišena telesna temperatura. Strani državljani su u obavezi da se
informišu o uslovima za ulazak na krajnju destinaciju, kao i za zemlje
tranzita.
Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije
obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u
smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene
organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju
pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao
i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim
bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih
kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se
informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih za 2021-u
godinu u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju
pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su
promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu
garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju
zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE
DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde,
putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo
pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine
sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE
PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE
JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
Cenovnik br. 1 od 13.10.2023.
OTP
br. 114/2021 od 12.10.2021. god, kategorija licence A
Garancija putovanja broj 2701823, važi od 01.10.2023. god.
Odeon World Travel d.o.o.
Kneza Miloša br. 84, Beograd,
Tel: +381 11 366 02 22, +381 11 366 09 99 Fax:+ 381 11 366 02 25
Beogradska br. 71, Beograd, Tel:
+381 11 323 80 04 Fax: +381 11 323 81 30