Načini plaćanja
Plaćanje proizvoda na našem web sajtu je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama - VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i UniCredit Bank Beograd i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.
Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je kupovina odobrena i ulazi u dalji proces najave i rekonfirmacije. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.
Zaštita podataka prilikom plaćanja karticama
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica UniCredit Bank Beograd. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.
3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.
PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.
Registracija metoda plaćanja
Kada se podaci o kartici kupca, na njegov zahtev ili odlukom trgovca TOKENIZFUJU, (pothranjuju na sertifikovan način za kasnije korišćenje), ti podaci se čuvaju na AllSecure PCI-DSS level 1 sertifikovanim serverima. Tako tokenizovani kartični podaci se prenose na potpuno bezbedan i sertifikovan način. Trgovac ni u jednom trenutku nema pristup podacima o broju kartice i drugim osetljivim podacima, već dobija referentni broj (token) koji samo on može koristiti u skladu sa uslovima ugovorenim sa kupcem. Kupac ima mogućnost deregistracije prethodno registrovane kartice, kao i promene detalja ranije tokenizovane kartice.
Povraćaj sredstava
U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Politika reklamacije
Zadovoljstvo naših putnika nam je na prvom mestu. Ukoliko se, ipak, pojavi potreba da reklamirate određenu uslugu mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze predviđene za Organizatora putovanja, na isti način kao da ste rezervaciju izvršili u našim poslovnicama.
Organizator Odeon World Travel ne preuzima nikakvu odgovornost za greške kupaca, usluge pogrešno kupljene ili bilo koje druge greške koje se odnose na Vaše postupke prilikom kupovine na Web sajtu. Ukoliko imate nepravilnosti u radu prilikom kupovine proizvoda na Web sajtu molimo Vas da nas kontaktirate na e-mail office@odeontravel.rs i mi ćemo se potruditi da otklonimo nepravilnosti.
U slučaju odustanka od ugovora, otkaz se vrši prema Opštim uslovima putovanja.
Osiguranje
U cenu putovanja nije uključeno putno osiguranje. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
PLATI KASNIJE
Popunjavanjem ovog formulara saglasni ste sa uslovima pravljenja elektronske (online) rezervacije. Izborom ove opcije odlučili ste se da uradite predrezervaciju koja važi naredna 24 sata. U datom roku ste u obavezi da uplatite celokupan iznos ili akontaciju u nekoj od naših poslovnica. Bez uplate, rezervacija se automatski briše po isteku 24 sata. Uplaćen iznos će biti refundiran u slučaju da se željena rezervacija ne potvrdi. U slučaju potvrde rezervacije, ostatak iznosa potrebno je platiti najkasnije 21 dana pre putovanja ukoliko rezervacijom ili programom putovanja nije predviđeno drugačije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana. U vezi sa statusom rezervacije bićete obavešteni putem e maila. Rok za potvrdu rezervacije od strane Odeon World Travela je najkasnije dva radna dana od momenta prijave i uplate akontacije.
Putnik, elektronskom (online) rezervacijom, potvrđuje da je upoznat sa uslovima, dinamikom plaćanja, uslovima otkaza, Opštim uslovima putovanja, detaljima programa putovanja, opštim napomenama, viznim režimom, uslovima u vezi sa putnim ispravama i ovim putem ih prihvata i dobrovoljno daje pristanak da se svi podaci koje navodi u rezervaciji uvrste u bazu podataka turoperatora, odnosno agencije Odeon World Travel. Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom unosa elektronske (online) rezervacije. Putnik svojim pristankom na uslove rezervacije daje i pristanak na marketinške aktivnosti koje koristi agencija Odeon World Travel. Agencija Odeon World Travel se obavezuje da će sve podatke putnika i učesnika putovanja čuvati isključivo kao poslovnu tajnu, te da iste neće izložiti trećem licu niti iste zloupotrebiti. Putnik u svakom trenutku može da opozove svoju saglasnost koja se tiče čuvanja podataka kao i marketinških aktivnosti.
PLACANJE PREKO BANKE
Popunjavanjem ovog formulara saglasni ste sa uslovima pravljenja elektronske (online) rezervacije. Izborom ove opcije odlučili ste se da uradite predrezervaciju koja važi naredna 24 sata. U datom roku ste u obavezi da izvršite uplatu akontacije u visini od 40% na tekući račun Bance Intesa 160-309879-87. Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. Molimo Vas da se prilikom uplate obavezno pozovete na broj prijave. Bez uplate, rezervacija se automatski briše po isteku 24 sata. Uplaćen iznos će biti refundiran u slučaju da se željena rezervacija ne potvrdi. U slučaju potvrde rezervacije, ostatak izosa potrebno je platiti najkasnije 21 dana pre putovanja ukoliko rezervacijom ili programom putovanja nije predviđeno drugačije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana. U vezi sa statusom rezervacije bićete obavešteni putem e maila. Rok za potvrdu rezervacije od strane Odeon World Travela je najkasnije dva radna dana od momenta prijave i uplate akontacije.
Putnik, elektronskom (online) rezervacijom, potvrđuje da je upoznat sa uslovima, dinamikom plaćanja, uslovima otkaza, Opštim uslovima putovanja, detaljima programa putovanja, opštim napomenama, viznim režimom, uslovima u vezi sa putnim ispravama i ovim putem ih prihvata i dobrovoljno daje pristanak da se svi podaci koje navodi u rezervaciji uvrste u bazu podataka turoperatora, odnosno turističke agencije Odeon World Travel. Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret turističke agencije Odeon World Travel. Turistička agencija Odeon World Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom unosa elektronske (online) rezervacije. Putnik svojim pristankom na uslove rezervacije daje i pristanak na marketinške aktivnosti koje koristi turistička agencija Odeon World Travel. Turistička agencija Odeon World Travel se obavezuje da će sve podatke putnika i učesnika putovanja čuvati isključivo kao poslovnu tajnu, te da iste neće izložiti trećem licu niti iste zloupotrebiti. Putnik u svakom trenutku može da opozove svoju saglasnost koja se tiče čuvanja podataka kao i marketinških aktivnosti.